روسیه از طالبان خواست در رابطه با تشکیل دولت فراگیر متعهد باشد شورای امنیت سازمان ملل وضعیت افغانستان را بررسی می‌کند سازمان ملل متحد: در نشست دوحه، با طالبان به عنوان یک دولت رسمی رفتار نخواهد شد سخنگوی پیشین کاخ سفید برای پاسخ‌گویی درباره خروج از افغانستان به سنا می‌رود پزشکیان: درباره مهاجران باید کار کاشناسی کنیم + فیلم رهبر طالبان: حاضرم برکنار شوم، اما اختلاف نباشد طالبان می‌گویند که در نشست دوحه ۳ شرکت می‌کنند افغانستان ناایمن‌ترین کشور در جنوب آسیا با موافقت AFC قهرمان فوتبال باشگاهی افغانستان به رقابت‌های چلنج لیگ آسیا می‌رود هزار روز محرومیت از تحصیل دختران افغانستانی ترافیک در مسیر تردد کامیون‌های ایرانی در مرز افغانستان نظر کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری درباره مهاجران افغانستانی چیست؟ شیوع تب کریمه کنگو در افغانستان افزایش یافته است سرلشکر باقری بر «سامان‌دهی اتباع بیگانه» و انسداد مرز‌ها تاکید کرد کابل؛ مسیر جدید پروازی ایران‌ایر معاون وزارت دادگستری: بیشترین آمار زندانیان خارجی در ایران مربوط به افغانستانی‌هاست خلاصه بازی افغانستان و کویت در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ + ویدئو طالبان در تلاش برای یافتن شریک برای استخراج نفت | شرکت‌های ایرانی در کابل پایان یک رویا | نه افغانستان نه هند؛ کویت صعود کرد پخش زنده بازی افغانستان و کویت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

۱۸هزار نفر از اتباع خارجی آسیب‌پذیر در خراسان رضوی زیر پوشش بیمه هستند

  • کد خبر: ۳۹۰۰۲
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
۱۸هزار نفر از اتباع خارجی آسیب‌پذیر در خراسان رضوی زیر پوشش بیمه هستند
مدیرکل اداره اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: امسال ۱۸ هزار نفر از اتباع خارجی آسیب‌پذیر با هزینه‌ای افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال زیر پوشش بیمه‌های مختلف قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد تقی هاشمی مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۳۳ هزار نفر از اتباع خارجی آسیب پذیر در سطح استان شناسایی شده، سال گذشته نیز ۹هزارو۲۰۰ نفر تحت پوشش بیمه‌های مختلف قرار گرفتند.

 

وی افزود: هم اکنون ۵۸ هزار نفر از دانش آموزان اتباع خارجی در فضا‌های آموزشی مختلف استان مشغول به تحصیل هستند.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در قالب طرحی مشترک با آموزش و پرورش در قالب ۲ هزار کلاس درس در سطح استان است.

 

وی تاکید کرد که از این تعداد دانش آموز ۱۶هزار نفر مربوط به اتباعی می‌باشد که طی چند سال گذشته به صورت غیرمجاز از مرز‌های مشترک وارد کشور شده‌اند.

 

مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: هم اینک این استان ۱۱هزار دانشجو و طلبه شیعه و اهل سنت (از اتباع خارجی) دارد که در مقاطع مختلف تحصیلی و حوزوی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه مشغول به تحصیل هستند.

 

این درحالی است که استان خراسان رضوی بعد از تهران با ۳۲۰ هزار نفر تبعه خارجی بیشترین جمعیت پناهندگان مهاجران خارجی را دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->